Forum Forum Chóru Uniwersytetu Wrocławskiego Strona Główna
->
Info
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
GAUDIUM
----------------
Nowi Użytkownicy !
Koncerty
Próby
Wyjazdy
Kakofonia
Info
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
prezesica
Wysłany: Sob 1:05, 10 Lut 2007
Temat postu: instrukcja obsługi
Kilka słów wstępu co do funkcjonowania forum. Instrukcja obsługi jest napisana dość łopatologicznie, więc niektórym może się wydać nudnawa, ale mimo wszystko proszę, aby każdy użytkownik forum się z nią zapoznał. Nie jest długa. Niektóre moje maile były dłuższe, a przeczytaliście
1.
Aby móc pisać posty na forum, należy się zarejestrować (na górze strony,
Rejestracja
napisana na niebiesko
). Tam wpisujemy swoje dane: nick, hasłom e-mail i inne drobiazgi. I tu moja prośba: nick możecie wpisać dowolny, ale miło by było wiedzieć kto się za nim kryje, więc albo dobierajcie taki, po którym każdy chórzysta odwiedzający forum zorientuje się "kto wy są"
albo pisząc pierwszego posta ładnie się przedstawcie. Anonimowośc nie jest wskazana
Po wstępnym zarejestrowaniu się otrzymacie mailem podanym w formularzu linka do strony, na którą trzeba wejść, aby się ostatecznie zarejestrować. Cierpliwości - potwierdzenie może dojść nawet po kilku godzinach (tak to już z netem bywa...), ale po zakończeniu formalności możecie już śmiało pisać na forum
Można sobie ustawić jakiś charakterystyczny obrazek, który będzie się wyświetłam przy każdym waszym poście. Wszystkie ustawienia w swoim profilu możecie zmieniać po zalogowaniu się na forum.
2.
Jak widzicie jest 5 kategorii wpisywanych postów. Każda z nich jest po krótce opisana (oprócz INFO, w której będą się pojawiać ewentualne ogłoszenia dotyczące działania forum, jak również wasze ewentualne sugestie/twórcza krytyka w tymże temacie), więc nie będę się powtarzać
Proszę tylko, żeby trzymać się danych kategorii, tzn. nie wysyłać dowcipów na PRÓBY ani relacji z wyjazdów na KONCERTY itp. Ułatwi to ewentualne poszukiwania postów w późniejszym czasie jak również generalnie będzie trzymało forum w określonym porządku
Aby napisać posta wystarczy w wybranej kategorii kliknąć "napisz nowy temat" lub (gdy odpowiadamy) "odpowiedz" w danym poście. Jeśli jakiś temat uznam za ewidentnie "intruzowy" (bo ja moderator jestem
) , to i tak przeniosę go do odpowiedniego działu, więc oszczędźcie mi pracy
3.
W razie dalszych pytań odsyłam do
FAQ
a w razie dalszych kłopotów do mnie lub admina (to ten sam miły pan, który opiekuje się naszą strona www - brawa dla Pawła
)
Niniejszym forum Chóru Uniwersyteckiego GAUDIUM uważam za otwarte
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin